فیلم و فایلهای کمیاب صوتی و تصویری

انواع کلیپ و فایلهای صوتی و تصویری خانوادگی

فیلم و فایلهای کمیاب صوتی و تصویری

انواع کلیپ و فایلهای صوتی و تصویری خانوادگی

yani

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ

آلبوم صوتی

بهترین موسیقی های بدون کلام یانی 



یانی


یانی کریسومالیس معروف به یانی، موسیقیدان بزرگ، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز اهل یونان با شهرتی جهانی است. او تاثیرگزارترین موسیقیدان زنده جهان است.

عمدهٔ موفقیت وی با اجرای کنسرت در آکروپولیس یونان به دست آمده‌است که به عنوان پربیننده ترین و زیباترین کنسرت موسیقی از آن یاد می‌شود و با فروش ۷ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین ویدئوی موسیقی تاریخ بعد از «تریلر مایکل جکسون» است.

این کنسرت در ۶۵ کشور جهان پخش شد و نزدیک به یک میلیارد نفر آن را تماشا کردند.

همچنین آلبوم‌های وی با تعداد بیش از ۷۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته‌است. موسیقی‌های یانی در مسابقات المپیک، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در تلویزیون به صورت گسترده پخش شده‌است. آثار او را نوعی موسیقی عصر نو می‌نامند. آثاری که به قدری متفاوت و هنرمندانه ساخته شده اند که تا به حال کسی نتوانسته بود در این سبک کار مشابهی که وی انجام داد انجام دهد. موسیقی یانی را موسیقی بین الملل مینامند چون وی خالق آثاری است که با فرهنگ ها و نژاد های گوناگون جهان ارتباط برقرار کرده است. اعضای ارکستر یانی هم از این قائده جدا نیستند و هر کدام از کشور های مختلفی هستند برای همین است که ارکستر یانی را ارکستر سازمان ملل می‌دانند.

یانی یک پیانیست و آهنگساز خودآموخته‌ است که نواختن آهنگ را برای خانواده خود شروع کرده‌است، وی هیچ آموزش رسمی و غیررسمی برای یادگری نت نداشته. وی رکورددار شنا ۵۰ متر آزاد مردان در سال ۱۹۶۹ در ۱۴ سالگی برای کشور یونان است. یانی در ۱۸ سالگی برای تحصیل به دانشگاه مینسوتا رفت. وی در حالی که دانشجو بود به عضویت گروه افتاب‌پرست درآمد و با چارلی آدامز آشنا شد و توانست موفقیت‌های زیادی با این گروه در ایالت‌های مینه‌سوتا، آیووا، ویسکانسین، ایلی‌نوی و داکوتای جنوبی به‌دست آورد. یانی در سال ۱۹۷۶ در رشته روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد. وی به شهر لس‌آنجلس نقل مکان کرد و با همکاری جان تش و چارلی آدامز در سال ۱۹۸۷ یک گروه موسیقی کوچک تشکیل داد که حاصل ساخت آلبوم‌های کلید تخیل، خارج از سکوت و روزهای آفتاب‌پرست بود.

 

مشخصات:

آهنگساز (ARTIST) یانی Yanni
آلبوم (TITLE) بهترین های یانی The Best Of Yanni
سبک (GENRE) Instrumental,New Age
سال انتشار (YEARS OF RELEASE) -
حجم (SIZE) 79MB
مدت زمان (TIME) --:--:--
کیفیت (BITRATE) 128kbps
فرمت (FILE TYPE) mp3
تعداد قطعات (TOTAL TRACKS) 19
آهنگ برتر (BEST TRACK)
قیمت: 2000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی